Renault Laguna Coupé

Na konci roku 2008 bylo možné si tento vůz objednat do své garáže. I když je to pouhých 11 let zpátky, na tuto dobu to byl velice odvážný počin. Zadní natáčecí náprava s názvem 4Control, bohatá výbava vozu a bezpečnost na té nejvyšší úrovni. Základní cena benzinového motoru o výkonu 170 koní atakovala hranici 1.mil Kč. Ten, kdo měl v prasátku našetřeno o něco více, mohl si pořídit naftovou verzi s označením Monaco Grand Prix. Pro rentiéry a tvrdě pracující lid byla určená výbava Initiale (tento výraz pro vrcholné označení výbavy automobilka využívá dodnes) se zážehovou třiapůlkou o výkonu 240 koní. To už je takový soukromý stroj času. Jízda v něm je radost a zároveň velká odpovědnost. Pořizovací cena 1 400 000 Kč.😊

V budoucnosti třeba budeme mít štěstí a vůz budeme mít možnost vykoupit. V případě, že se tak stane, určitě se podělíme o zkušenosti a zážitky. Zatím se musím spokojit s reklamou, kterou jsem náhodně našel v osobní složce v PC. 😊

Ladislav Moudrý

RETRO PRAGUE CLASSIC – setkání legend 2019
PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK
ANOTHER ONE DRIVES THE DUSTER aneb další řídí Dustera
DALŠÍ PŘÍSPĚVEK